Olete selle küsimustiku täitnud 0%
Hoiatus: JavaScripti käitamine on teie veebilehitsejas selle saidi jaoks või üldiselt keelatud. Kõikidele küsimustele ei pruugi te saada vastust anda. Palun kontrollige oma veebilehitseja parameetreid.

Äri tegemine Aasias: Strateegiad ja võimalused / Making Business in Asia: Strategies and Opportunities

ENG below

Tartu Ülikool kutsub osalema Aasias äritegemise koolitusel. Koolitus sobib firmadele ja ettevõtjatele, kes on huvitatud äritegevuse alustamisega Aasia riikides. 

Äri liigub üha enam Aasia suunas ja ka üha enam Eesti ettevõtjaid on pilgud sinnapoole pööranud. Aga selleks, et kaugel idas edukalt äri ajada, tuleb teada, millised on nende kultuuri ja äri eripärad. Aasia on maailma suurim majanduspiirkond ja aastaks 2040 moodustab see hinnanguliselt üle 50 protsendi maailma SKTst ja 40 protsenti maailma tarbimisest. Eesti ekspordimahud Aasiasse on jätkuvalt kasvutrendis ning Aasia turgudega lõimumine on eduka äritegevuse kasvatamiseks vältimatu. Aasia turud on juhtpositsioonil mitmes tänapäeva olulisemas valdkonnas, nagu e-kaubandus, ettevõtlus ja tehisintellekt. 

Koolituse eesmärk on anda osalejatele teadmised ja oskused Aasias äri tegemiseks. Koolitusel antakse vajalikud teadmised ärikultuuris vajalike kultuuriliste ja sotsiaalsete eripärade kohta, tutvustatakse sisenemisstrateegiaid Aasia riikidesse ning antakse ülevaade vajalikest läbirääkimisstrateegiatest, kliendiootustest ning kliendi säilitamisest.

Koolitaja: Joseph Chee Phong Lau, Johan Skytte poliitikauuringute instituudi külalisprofessor, majandusteadlane, ärimees ja konsultant (Singapur) 

Koolitus toimub Tartus kahel korral:

25.04-27.03.2022 kell 13.15 - 17.15 koos pausiga

02.05.-04.05.2022 13.15 - 17.15 koos pausiga

Koolitusele on oodatud ettevõtjad, juhid, konsultandid ja ametnikud.

Teemad:

Sotsiaalsed ja kultuurilised erinevused ärikeskkonnas:
- Hiina, moslemite ja hindude kultuur
- Sissejuhatus Hiina, Jaapani ja Korea kultuuritaustadesse
- Hiina mõtteviisi arengu peegeldused ettevõtluses        
Aasia turgudele sisenemise strateegiad:
- Hiina turule sisenemise strateegiad: millised on ettevaatusabinõud?
- Jaapani turule sisenemise strateegiad: kas tunnete Jaapani ärikultuuri?
- E-kaubanduse sisenemise strateegiad: lahendus paljudele takistustele!        
Tarbija ootused ja äriläbirääkimised:
- Läbirääkimiste strateegia. Mis on läbirääkimiste edu võtmetegurid?
- Hiina mõtteviis tarbijakäitumise suhtes
- Kas mõtteviisi on võimalik muuta? Tee joomisest kohvi joomise juurde!
- Tugevate ja positiivsete ärisuhete hoidmine    

Hind: 199€ + KM 

Koolitus toimub inglise keeles. 

Lisainfo: kristel.birgit.potsepp@ut.ee

ENG:

The University of Tartu invites you to participate in training about making business in Asia. The training is suitable for companies and entrepreneurs who are interested in starting a business in Asian countries.

Business is moving more and more towards Asia and more and more Estonian entrepreneurs have turned their eyes there. But in order to do business successfully in Asia, you need to know the specifics of their culture and business. Asia is the world's largest economy and is estimated to account for more than 50 percent of world GDP and 40 percent of world consumption by 2040. Estonia's export volumes to Asia continue to grow, and integration with Asian markets is essential to grow a successful business. Asian markets are leaders in many of today's key areas, such as e-commerce, business and artificial intelligence.

The aim of the training is to provide participants with the knowledge and skills to do business in Asia. The training provides the necessary knowledge about the cultural and social characteristics required in a business culture, introduces entry strategies to Asian countries and provides an overview of the necessary negotiation strategies, customer expectations and customer retention.

Trainer: Joseph Chee Phong Lau, Economist, Businessman and Consultant, visiting professor at the Johan Skytte Institute of Political Studies (Singapore)

The training takes place in Tartu twice:

25.04-27.03.2022 from 13.15 to 17.15 with a break

02.05.-04.05.2022 13.15 - 17.15 with a break

Entrepreneurs, managers, consultants and officials are welcome to attend the training.

Topics:

Social and cultural differences in the business environment:
- Chinese, Muslim and Hindu culture
- Introduction to Chinese, Japanese and Korean cultural backgrounds
- Reflections on the development of the Chinese way of thinking in business
Strategies for entering Asian markets:
- Chinese market entry strategies: what are the precautions?
- Japanese market entry strategies: Do you know the Japanese business culture?
- E-Commerce Entry Strategies: The Solution to Many Obstacles!
Consumer expectations and business negotiations:
- Negotiation strategy. What are the key factors in the success of the negotiations?
- China's way of thinking about consumer behavior
- Is it possible to change the mindset? From drinking tea to drinking coffee!
- Maintaining strong and positive business relationships

Price: 199 € + VAT

The training is in English.

Additional information: kristel.birgit.potsepp@ut.ee

Palume täita kõik kohustuslikud väljad. Infot kasutatakse Tartu Ülikooli õppeinfosüsteemis osalejate registreerimiseks ja tunnistuste väljastamiseks. 

Please fill in all required fields. The information is used to register participants in the study information system of the University of Tartu and to issue certificates.

Selles küsimustikus on 5 küsimust.